Kompletní obsah čísla:

Úvodník – Kateřina Hnátová

Studie a analýzy
Petr Koukal: Byl v Čechách Cristoforiho klavír?
Silvana Karafiátová: Dudy v Srbsku. Terminologie, typologie, dějiny a funkce lidového hudebního nástroje
Jiří Milota: Obyčtovská želva a její varhany. Organologická sonda do hudební kultury malé venkovské farnosti na Českomoravské vysočině od poloviny 18. století do současnosti
Jan Kašpařík: Dechové nástroje bez mýtů a mystifikací
Jolana Flašarová: Skupina Šesti v kontextu estetických teorií meziválečného umění

Události
Jiří Vysloužil: Konference Simona Wiesenthala o holocaustu v hudbě
Filip Johánek – Peter Marek: Setkávání nové hudby plus počtrnácté
Vladimír Čech: Gogolovým nočním můrám se nevzpírá operní háv
Boris Klepal: Mister Scrooge – osvícení skrze noční můru
Boris Klepal: Vězni špatného svědomí Z mrtvého domu
Petr Ingerle: Vizuální forma jako odraz hudebního rytmu. Kresby Otto Gutfreunda

Rozhovor
Kateřina Hnátová: Přídavky si vždy velmi užívám. Rozhovor s Garrickem Ohlssonem

Recenze knih
Jiří Vysloužil: Karel Husa. Skladatel mezi Evropou a Amerikou (Miloš Schnierer)
Jana Perutková: František Antonín Míča ve službách hraběte Questenberga a italská opera v Jaroměřicích (Stanislav Bohadlo)
Pavel Sýkora: Claudio Monteverdi. Souboj Tankreda s Klorindou (Miloš Štědroň)
Zdeněk Nouza: Miloslav Kabeláč. Tvůrčí profil skladatele (Martin Flašar)

Recenze CD
Ediční řada Hudba Prahy 18. století (Jana Perutková)